Egy kedvenc kampány tervezése

Ágoston László bio photo By Ágoston László

Rákóczi Balázs kollégámmal azt a feladatot kaptuk, hogy készítsünk valami igazán szép online aktivitást az Operaház 2015-ös évadkampányára. Azt találtuk ki, hogy a hagyományosan gyönyörű plakátokat próbáljuk meg jobban bemutatni és az értelmezésükhöz - egyben a jövő évad megismeréséhez - is segítséget nyújtunk egy játékkal. Így született meg az elso.opera.hu illetve a játék folytatásaként az elsosorban.opera.hu

Előbbi - teaserként - egy tíz napos játékot jelent, amelyben minden nap egy új kreatívot mutattunk meg azok számára, akik kitalálták az aznapi verses feladványt, míg utóbbi az évadkampány “információs szájtja”.

Számomra a legkedvesebb feladatot a rávezető versikék megírása jelentette. Egyszerre kellett, hogy bemutassa az adott kreatívot, nehéz legyen, de mégis kitalálható, játékos, de mégis méltó a műfajok királynőjéhez. (A lenti képen a Királyi Lépcsőházban elbújva dolgozom épp az ügyön.) Szerintem nagy dolog, hogy az Opera belemegy az ilyen játékokba. És életbevágó a műfaj szempontjából…

Ne felejtsd el megosztani, ha értesz és egyetértesz!

Tetszett a cikk? Itt lájkolhatod az oldalamat, hogy a következőről se maradj le!

Hasonló cikkeket olvashatsz az alábbi témákra kattintva!